door Hg80 WAT DENKT GE TE BEREIKEN!! WAT DENKT GE IN GODSNAAM TE BEREIKEN IDIOOT!!! LEAVE ME THE FUCK ALONE!!!
UncategorizedOde aan de lafheid van de man: Over kwetsbaarheid en de angst om gehoord te worden | didisdna
Bedenkingen To blog or not to blog ... UncategorizedPseudoniem: De strijd tussen veiligheid en de noodzaak tot openheid | didisdna