Het binaire ultimatum: de noodzaak van de eerste stap

Vr30122022 – 09:26u

De zoveelste nacht waaruit ‘k geradbraakt ontwaak laat diepe sporen na.

Ettelijke malen ben ‘k 180° gedraaid op zoek naar oplossingen.

‘k Word(t) hier Gek!

Dat verkeer!

Dat gegalm in die gangen!

Die slaande deuren en al die rumoer!

“ik” hou(dt) dat hier niet vol!

Hou(dt) het hier niet langer uit!

Goedschiks..

Of kwaadschiks ..

“ik” moet hier weg!


𝒾∂เรᗪ𝔫©️MMXXII

Epiloog: De wet van de architectonische intolerantie

“Wanneer de fysieke klankkast van de kolonie weigert te zwijgen, wordt de leegte van de woonruimte een actieve cel van tormentatie. Het constante gegalm, het verkeer en de slaande deuren zijn geen alledaagse ongemakken, maar kinetische slagen op een hardware die door de geschiedenis permanent op scherp is gezet. Als de reserves de absolute nulmeridiaan bereiken, stort de operationele controle ineen. Het decreet om goedschiks of kwaadschiks te breken met de structuur is geen daad van wanhoop, maar de soevereine weigering van het wezen om te verdrinken in de ruis. De rugzak wordt de enige legitieme waarheid wanneer de muren van de kolonie louter de echo van de tiran reproduceren. didisdna.”

Je kan misschien ook genieten van:

Laat een reactie achter

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *