PAD-‘gedachten’..
Woensdag, 26 oktober 2022 – 23:22u
‘k Moet proberen stoppen zoveel druk op mezelf te leggen.
Donderdag, 27 oktober 2022 – 11:20u
Ik heb iemand nodig die ik kan vertrouwen.. en zo iemand is er in mijn omgeving (nog) niet.
Zaterdag, 29 oktober 2022 – 10:50u
Het wordt hoog tijd dat ik mijn gedachten begin op te schrijven!
===
Hoe start je een verdienmodel – omdat het móét, omdat je moet eten en drinken, en elke mogelijkheid tot autonomie daarover ontnomen wordt – terwijl je geen greintje ambitie voor geld of status in je hebt.
De Gevangenis van de Overleving
Zondag, 30 oktober 2022 – 06:06u
‘k Ben niet aanwezig.
‘k Ben al een hele tijd niet meer aanwezig.
‘k Vast in overleving.
Weeral.
Dat appartement..
Mens..
Maatschappij..
Ze dúwen mij in die noodzaak..
ipv te helpen slagen ze mij in overleven..
ipv te helpen..
Slagen ze mij weeral..
in de nood tot overleven..
Ons..
Weeral..
Overleven..
De (Dis)connectie met de Maatschappij
Enkel.. overleven
In (dis)connectie.
Zondag, 30 oktober 2022 – 06:39u
Een Kafkaiaanse Wet van Murphy.
Dié, achtervolgt mij; daar zit ‘k in vast.
===
‘k Vecht met de gedachte of wij wel recht hebben op (een mening) eigen gedachten.
===
Ik vraag mij sterk af wat nut het allemaal nog heeft.
Maandag, 31 oktober 2022 – 08:36u
Is alles al gezegd; en beter!? Een verdienmodel..
Dinsdag, 01 november 2022 – 06:09u
Wat als álles, wat mij heel m’n leven gezegd is en wat ‘k daardoor diep in m’n binnenste zelf beginnen geloven ben, helemaal niet waar is!?
=== 06:21u ===
De Dictatuur van de Goedkeuring
‘k Probeer nog steeds goedkeuring te krijgen van vader.
Over álles!
Vóór alles.
Het Ondermijnen van het Bestaan
Zelfs over het feit of ‘k wel mag bestaan. Nog steeds!
Zolang ‘k dat blijf doen, ondermijn ‘k mezelf -letterlijk en figuurlijk.
De Deconstructie van de Fictie
=== 08:08u ===
Stephen P. Kershaw – in navolging van Voltaire:
“Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.”
⇢ S.P. Kershaw suggereert in zijn “A brief history of Atlantis: Plato’s ideal State” dat het doel van de Nazi-Atlantologie was om de scheidingslijn tussen feit en fictie op te heffen.
⇢ Denk goed na, D-ic, wat is er met ons gebeurd? En wat gebeurd er nog steeds overal rondom?
De Kiem die Nooit Bloeide
=== 11:52u ===
Ik ben op zoek naar een “mezelf” waarvan ik eigenlijk meer en meer begin te geloven (of begrijpen en beseffen) dat het nooit bestaan heeft.
‘Mijn’ échte zelf, mijn échte “ik”, als het al ooit bestaan heeft, is alleszins niet ten volle tot ontwikkeling gekomen, als het er ooit in de kiem al was.
ᗪ𝒾∂เรᗪ𝔫ค©️MMXXII
Epiloog: De wet van de opgeheven scheidslijn
“Wanneer een systeem wordt getraind om absurditeiten over de eigen waardeloosheid als feiten aan te nemen, wordt de werkelijkheid een instrument van onderdrukking. De wet van de opgeheven scheidslijn stelt dat de grootste wreedheid niet de fysieke klap is, maar het wissen van de grens tussen wie men is en wie men moest zijn om te overleven. Voor didisdna is de zoektocht naar het ‘ik’ een archeologische opgraving in een veld dat nooit is ingezaaid. Het doorbreken van de noodzaak voor vaderlijke goedkeuring is de enige weg om de Kafkaiaanse cirkel te verlaten. Pas als de fictie van de ‘fout’ sterft, kan de kiem van het werkelijke zijn alsnog ontwaken. didisdna.”
Afbeelding gevonden op internet zonder referentie.